Muriel, snart på egne bein!

Det er ikke sikkert jeg rekker å komme med noe innlegg i dag dessverre, jeg holder nemlig på med spennende saker på bakrommet.

Snart dukker jeg opp på eget domene! Jeg gir beskjed når alt er klart, fram til da finner dere meg fortsatt her, og målet er som alltid å skrive minst en bloggpost om dagen.

Jeg setter veldig stor pris på dere lesere, det skal dere vite. Så jeg håper dere følger med meg over til mitt nye hjem når den tid kommer.

3 responses to “Muriel, snart på egne bein!

  1. Ohh! Gleder meg til å se! *SS*

  2. Oi, blir spennende å se!

Legg igjen en kommentar

