Kaos

Bobler, brus, rus, beruselse, opp, ned, hit, nei dit, fram og tilbake. Murielhodet er fullt nå, stappfullt, sprett, fjas, hjelp, hurra. Jeg er stygg, jeg er fin, jeg er kul, jeg er helt håpløs.

Hva var det jeg skulle gjøre nå? Jeg må vaske litt. Nei, først må hunden ut en tur. Og så er jeg egentlig litt sulten. Men det var jo veldig spennende det som ble sagt på twitter akkurat nå, så. Ja. Nei, jeg må begynne et sted. Men det bobler sånn. Bobler sånn! Jeg klarer ikke å kjenne om dette er bra eller dårlig. Kanskje begge deler. Jeg tror kanskje det er begge deler.

Beina snurrer, hodet snurrer, livet snurrer rundt meg, og akkurat nå aner jeg ikke hvor dette ender. At livet mitt holder på å ta en vending, det er helt sikkert. Men, opp, ned, hit, dit, fram og tilbake, en vending i livet mitt kan fort bli til en sirkel og så er jeg tilbake der jeg starta.

Selv om vingene mine er rufsete, så klarer jeg å flakse litt. Og om jeg får nok luft, eller noen skyver meg i gang, så kan jeg komme meg et godt stykke på vei. Hvis vinden tar tak i meg kommer jeg til å sveve langt avgårde, høyt over bakken.

Fredag er D-dag. Fredag er D-dag. Eller kanskje bare fortsettelsen på en neverending story.

Jeg gleder meg, jeg. Men det er hemmelig.

Les også: Svevende, levende og Lysbryteren

6 responses to “Kaos

  1. Så fantastisk bra skrevet!!!

  2. Tilbaketråkk: uberVU - social comments

  3. Glad for at å ha oppdaget bloggen din 🙂

  4. Åh, inspirerende. Ny følger på bloglovin til deg!

  5. Bra post, lykke til med D-dagen 🙂

  6. @Carina: Tusen takk 🙂

    @Curly: Kjempekoselig å høre, tusen takk 🙂

    @Pernille: Weee, nå ble jeg glad 🙂

    @normog: Takk for det, D-dagen er vel gjennomført, og det ser nok ut til at the neverending story continues…

Legg igjen en kommentar

