Vekk meg

Ta tak i skuldrene mine og rist meg. Ta et skikkelig hardt grep, klyp meg, grav neglene dine inn i huden slik at det blir merker, og rist meg. Rist meg så hodet mitt dingler og jeg ikke klarer å fokusere.

Lugg meg. Ta tak i en stor del av håret mitt og riv, lenge, så store fjoner rykkes ut av hårbunnen min.

Slå meg i ansiktet. Først med flat hånd på kinnet så det svir. Slå med knyttneven etterpå, hardt, like under øyet, sånn at det svimler for meg og huden blir blå, lilla, svart.

Spark meg i ryggen. Gjør det uten forvarsel, kom innpå meg bakfra og spark i korsryggen. Spark en gang til i det jeg faller, slik at hodet treffer bakken først og asfalten river opp ei stor flenge nedover kinnet mitt.

Jeg trenger å våkne. Jeg må ut av dvalen nå. Og jeg tror ikke iskaldt vann hjelper.

Når jeg klarer å fokusere igjen, når håret har vokst ut og sårene har grodd skal jeg plukke meg selv opp, kjenne etter om smerten inni meg er like stor som før.

Les også: Sorgen, Frozen og Krusninger

2 responses to “Vekk meg

  1. Ååå, så sterkt….. 😦

    • Det er bare sånn det kjennes noen ganger… og da er det for vondt å bære på det inni seg, jeg må skrive for å få det ut. Jeg var litt usikker på om det egentlig er litt for voldsomt for bloggen, men skitt la gå, det er jo sånn det er å være psyk noen ganger. Synes det er greit at folk får se denme delen av meg også.

      Og når jeg kommer meg opp av de svarte hullene som av og til dukker opp, så er det fint at jeg har skrevet ned hvordan det føles. Så kan jeg lese om det og tenke at uansett hvor svart det føles så kommer jeg meg opp igjen, alltid 🙂

Legg igjen en kommentar

