Lilla

Leiligheten min er full av fargerikt interiør og masse stæsj, både gammelt og nytt. Det hjelper utvilsomt på humøret, jeg tror ikke det hadde vært bra for depressive Muriel å bo i en beige katalogleilighet selv om minimalistisk stil selvsagt også kan være kult.

Nå vil jeg ha en lilla vegg!

Sånn som dette:

Åh fy fader, det er når jeg ser sånt at Moki kommer fram, det er så utrolig stilig! Jeg kan egentlig ikke skjønne hvorfor jeg ikke allerede har en lilla vegg.

Og så vil jeg ha lilla hår. Sånn:

Sant det er fint?

6 responses to “Lilla

  1. Lilla er kjempefint, det er favorittfargen min. Jeg pleide å ha lilla hår før, men nå foretrekker jeg å ha det helt svart 🙂

  2. Åhja! Lilla hår er råfint! 😀

  3. Lilla er en fin farge, spesielt sånn type på veggen! 🙂 Go for it girl! 🙂

  4. Jeg ville ikke hatt lilla hår, selv om jeg er utrolig glad i lilla. Men en lilla vegg hadde vert noe..

    – Caroline

  5. @Hanne: har svart hår jeg også, hadde lilla for mange år siden, får se om jeg tør å prøve igjen 🙂

    @Homla: I know 😀

    @Rosa skyer: det er stor mulighet for at jeg får meg en lilla vegg snart ja!

    @psykiskhverdag: er ikke så sikker på om jeg tør å farge håret lilla, nei. Men lilla vegg kan det nok bli 🙂

  6. Miss Purple

    Lilla er tingen, litt mere magenta den veggen, og jeg har selv hatt enormt «behov» for den fargen i det siste. Farger hjelper! Jeg sier bare kjøre på! Mal veggen, finnes maling å ha oppå om du så skal bli lei en dag! Det er bare en vegg!

Legg igjen en kommentar

