How do I look?

Jeg prøver ut et nytt design. Det jeg har hatt til nå er veldig fint estetisk sett, men det er litt tungt. Dessuten føler jeg at det styrer måten jeg skriver på, og hva slags tema jeg skriver om. Det er som om jeg tilpasser innleggene til designet på bloggen, og det blir feil. Nå vil jeg prøve å finne et design som gjør meg friere. Om ikke lenge skaffer jeg meg nok eget domene, og da vil jeg jobbe enda mer med designet.

Jeg blir veldig glad for tilbakemeldinger på det designet jeg har nå. Er det bedre enn det forrige, eller burde jeg beholdt det forrige?

10 responses to “How do I look?

  1. Kjempefint, syns jeg det var! Som du sier, det skal jo ikke være sånn du tilpasser deg designet (selv om du liker det), men mere at designet skal passe deg. Tror jeg. Ble plutselig helt stopp i hodet nå 😀

    Men – fint! Syns det var fint det du hadde før også, men man fikk kanskje en litt tung følelse av det, og når innholdet ikke alltid er like «lett» (misforstå meg rett, jeg liker innholdet! 🙂 ) – så kan man få en tung følelse i det hele. Og det tror jeg ikke at du vil 🙂

    Kudos! 🙂

  2. Eh, når jeg leser kommentaren min nå, så virker den jo litt arrogant :p Det skulle være et spørsmålstegn etter siste «vil» 😉

  3. Tusen takk 🙂

    Føler liksom at det er innleggene og innholdet i dem som skal spille hovedrollen på bloggen min, og ikke designet. Designet skal på en måte være statisten som får innleggene til å se bra ut, om du skjønner hva jeg mener 😀

  4. Mm, bra sagt! Sånn jeg tenker også, og kanskje derfor jeg har endret design såpass mange ganger.. tror jeg har vært innom 10 stk. siste 2 mnder 😉

  5. Jeg liker nytt design! 🙂

  6. @Marita: hehe, ja er nok en fare for at jeg kommer til å bytte en del jeg også 😛

    @S: .. og jeg liker deg 😀 Klem

  7. Dette ble VELDIG fint.

  8. Det andre designet var også kjempefint, men jeg følte at det ble «lettere» å puste i…Mer rent og romslig, på en måte. Liker liker 🙂

Legg igjen en kommentar

