Frozen

Noen ganger stopper det opp for meg.

Jeg tror det er dårlig samvittighet. Eller hat til meg selv. Jeg er min egen verste fiende.

Jeg kommer meg ikke av flekken, er fastfrosset fordi jeg er redd for å gjøre feil. Redd for at jeg skal dømme meg selv for hardt. Redd for at hatet til meg selv skal bli enda sterkere.

Noen ganger stopper det opp for meg. Og etterpå er alt verre, jeg hater meg selv fordi jeg er feig.

Les også: Den vanskeligste veien

One response to “Frozen

  1. Tilbaketråkk: Vekk meg « ~ psykisk ~

Legg igjen en kommentar

