Du

Hvis du hadde en time på deg på å gjøre verden til et bedre sted, hva ville du gjort?

2 responses to “Du

  1. En TIME? Åh herregud 😀 Kunne jeg ha gjort hva jeg ville? Og kunne jeg ha planlagt før den timen kom, eller kommer den plutselig? 😉

    Jeg ville ha ødelagt så mange mulig atomvåpen som mulig.
    Jeg ville ha tvunget igjennom gratis helsehjelp til alle, på en eller annen fantastisk måte.
    Jeg ville ha puttet diktatorer i fengsel.
    Jeg ville ha sluppet løs fanger i fengsel som Amnesty gikk «gode for».
    Jeg ville ha…

    ..åh herlighet det er så mye! 🙂 Tenk om man kunne ha vært verdensleder for en dag gitt.. Hadde sikkert gjort mye bra, og sikkert en god del teit =)

  2. Åh så kult det hadde vært om du hadde fått gjort alt dette 😀

    Jeg tenkte mer på hva du ville gjort ut i fra de forutsetningene og mulighetene du har pr i dag, dvs ikke som verdensleder hehe…

    Har vi vanlige folk noen muligheter for å gjøre verden bedre? (Ja, det er et retorisk spørsmål hehe ;))

Legg igjen en kommentar

