5 fine favoritter

Jeg er ofte innom bloggen til Christine, Gun Hip, Swollen Lip. Jeg kunne flytta rett inn hos henne, fordi hun har nøyaktig samme interiørsmak som meg – sterke farger, kitsch, morsomme figurer og blanding av gammelt og nytt. Jeg er helt avhengig av å ha masse farger rundt meg, det er terapi for meg, sterke farger hjelper på humøret.

Christine har skrevet et innlegg hvor hun utfordrer folk til å skrive om 5 ting de ønsker seg akkurat nå, og jeg tar utfordringa fordi jeg syns det er gøy å leite fram fine ting på nettet. Trykk på bildene for å få opp lenker.

1. Fuchsia lysestake fra Rice. Åh. Den er så fin at jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å ikke kjøpe den...

2. Shadow Light av Tord Boontje. Denne hadde passa perfekt over stuebordet mitt. Lampa i seg selv er nydelig, men det er skyggene den lager som virkelig er fascinerende.

3. BiBox Botanica fra Remember. Dette er en boks i akryl som kan henges på veggen, genial å oppbevare småting i. Jeg tror jeg ville hatt den på badet.

4. Et lite trollhasseltre til å ha i juletrefoten. Trollhassel er utrolig kult, og fuglene mine elsker sånne greiner.

5. Sarong med Shiva fra SpaceTribe. Jeg har veldig sansen for hinduistisk- og hinduinspirert kunst.

Legg igjen en kommentar

